تلویزیون سونی 65x95j بررسی تخصصی، قیمت و خرید

دوزین کالا همواره تلاش میکند تا بهترین و بالاترین کیفیت لوازم خانگی را با بهترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان گرامی برساند. طراحی تلویزیون سونی 65 اینچ مانند سایر سری های سونی بسیار مینیمالیست، شیک و ساده بوده و می تواند زیبایی خاصی به منزل شما ببخشد. هرچند نمی توان از لحاظ قطر صفحه نمایش تلویزیون سونی 65X95J را در میان ظریف ترین تلویزیون های 2021 قرار داد اما با قطر صفحه نمایش متوسط رو به پایین جزء تلویزیون های با ضخامت بالا قرار نمی گیرد.

لبه های تلویزیون از حاشیه های بسیار کمی بهره برده است که همین امر باعث شده است علاوه بر زیبایی تلویزیون، هنگام تماشای تلویزیون حواس شما پرت نشود. VICE ZOOM 2 این فناوری میتواند در حالت صدای کم و ولوم پایین گفتوگو را تشخیص دهد , اگر گفتگو در حالت عادی صدای کم داشته باشد را تشخیص میدهد و ارتقا میدهد . شنیدن مکالمات را در صورتی واضح و با وضوح بالا برای شما به جریان میگذارد . ه.شمند هر صدایی را تقویت میکند و شنیدن در صدا را برای درک مکالمات برای شما میسر میکند .

پردازنده تلویزیون سونی 65X9500J بهتر است یا تلویزیون Led هوشمند سونی 55 اینچ مدل 55x7000g؟

این محصول مجهز به پردازنده ای بسیار قدرتمند و قابلیت پردازش همه جانبه عناصر مشابه مغز انسان است. تلویزیون جدید سونی با پشتیبانی از HDMI 2.1 و نرخ نوسازی 120 هرتز، گزینه ای بسیار مناسب برای گیمرها محسوب می شود. سیستم عامل Google TV نیز طیف وسیعی از امکانات هوشمند را برای کاربر فراهم کرده است. چنانچه این تلویزیون را مطابق با نیازهای خود دانسته و یا سوالی در رابطه با آن دارید، با ما در میان بگذارید. در واقع تعداد پیکسل های موجود در کیفیت 4K تلویزیون سری 9 سونی 3840×2160 پیکسلاست که این میزان تقریبا4 برابر کیفیت فول اچ دی است. با این میزان از پیکسل ها، کیفیت تصاویر بسیار بالاتر رفته و اگر به صفحه نمایش تلویزیون نزدیک شوید پیکسل ها را مشاهده نمی کنید.

مقایسه تلویزیون سونی X95j و X90j

پردازشگر انقلابی Cognitive Processor XR تلویزیون 65X95J سونی از فرایند‌های که در چشم انسان برای پردازش تصویر استفاده می‌شود، ایده گرفته است و از بیش از صدها هزار عنصر برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی تصویر در یک چشم به هم زدن استفاده می کند. این فناوری همراه با پنل LED Full Array، تصاویری فوق العاده واقعی و پر از کنتراست واقعی را به نمایش می‌گذارد که شما از تماشای آن لذت خواهید برد. تلویزیون سونی 65X95J به کمک امکانات بسیار پیشرفته‌ای که دارد شما را غرق در تجربیات تازه‌ای خواهد نمود.

آپدیت کردن تلویزیون سونی

با توجه به قابلیت‌های هوشمند یک تلویزیون شما خواهید توانست به اینترنت دسترسی پیدا کرده و سپس از انواع نرم افزارهای مخصوص تلویزیون استفاده نمایید. در این بخش به عنوان قسمت پایانی بررسی‌ها قصد داریم تا قابلیت‌های هوشمند و کنترل تلویزیون سونی X95J را مورد بررسی قرار دهیم و دسترسی‌های هوشمند آن را توضیح دهیم. این مدل از تلویزیون‌های سونی به خوبی از تمامی اتصالات و کیفیت‌های مربوط به پخش صدا پشتیبانی خواهند کرد و شما می‌توانید به خوبی از اتصالات ARC از طریق پورت ورودی HDMI 3 استفاده نمایید. یکی از اتفاقات عجیب که در طی بررسی‌های مربوط به ورودی‌های صدا، منتقدان را متعجب ساخته است عدم پشتیبانی کامل از eARC از طریق ورودی DTS-HD است. شاخص حجم رنگ تا حد زیادی همان مسئله اشباع رنگ‌ها را با اشعه‌های مختلف می‌سنجد. مسئله اساسی اینجاست که با روشن شدن رنگ در طیف خود شما نباید با کاهش وضوح رنگ و یا مواردی از این دست مواجه شوید.

شرکت سونی در ساخت بالاترین تلویزیون سری X از نمایشگر Direct FullArray استفاده کرده است. تلویزیون رده‌بالای سونی مدل SONY 4K TV 65X9500J با استفاده ازفناوری Direct FullArray، تصاویری درخشان و فراتر از انتظار را به ثبت خواهد. فناوری Direct FullArray برخلاف سایر تلویزیون‌های قدیمی از پنل نمایشگر با بیشترین تعداد بک لایت بهره گرفته است.

تلویزیون سونی X95J با توجه به نقاط قوتی مانند اوج روشنایی بالا و توانایی غلبه بر روشنایی محیط، امکان دسترسی به تمامی شبکه‌های کابلی و همچنین قابلیت افزایش کیفیت محتواهایی با وضوح پایین برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی انتخابی مناسب خواهد بود. تنها ضعفی که در این بخش وجود دارد زاویه نمایش محدود این تلویزیون است که موجب می‌شود شما تنها با قرار گرفتن در محدوده کوچکی مقابل تلویزیون بتوانید محتوای پخش شده را با کیفیت اصلی تماشا نمایید.

با توجه به تمامی بررسی‌هایی که در خصوص تلویزیون سونی X95J در موقعیت‌های مختلف شد می‌توان گفت این محصول عملکردی مناسب در همه بخش‌ها از خود نشان می‌دهد و می‌توان ادعا داشت که این مدل برای استفاده مختلط و همه جانبه مناسب شناخته می‌شود. قابلیت‌هایی نظیر توانایی غلبه بر روشنایی محیط، دسترسی گسترده به برنامه‌ها و افزایش کیفیت محتواهایی با وضوح پایین از جمله ویژگی‌های برتر این مدل محسوب می‌شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فناوری ها و ویژگی های محصول به ادامه مطلب رجوع نمایید. تلویزیون اسمارت سونی 65X95J از سیستم عامل اندروید تی وی نسخه 10 استفاده میکند که قابل ارتقاء بوده و هر زمانی که نسخه اندروید تی وی جدیدتری ارائه شد، شما می توانید به راحتی تلویزیون خود را بروز رسانی کنید. رابط کاربری هوشمند این تلویزیون بسیار روان و پر سرعت بوده و در حین استفاده هیچ گونه تاخیر، لگ و کندی سرعتی مشاهده نمی شود.

رابط کاربری Google TV نیز به صورت پیشفرض بر روی تلویزیون نصب است، علاوه بر برنامه های کاربری که بر روی Google TV نصب بوده و می توانید از آن استفاده کنید، این امکان به شما کمک میکند تا تلویزیون کانفینگ و هماهنگی بیشتری با دستیار صوتی گوگل داشته باشد. با استفاده از دستیار صوتی گوگل شما میتوانید به راحتی از طریق جستجوی صوتی هر برنامه ای که در تلویزیون نیاز دارین را اجرا کنید.

به طور کلی ، تفاوت هایی با سریال های سال گذشته وجود دارد ، اما هر دو سری از نظر آکوستیک از چیزی که اکثر تلویزیون های 4K با صدای جاسازی شده ارائه می دهند ، برتری دارند. سری Sony X95J نشان دهنده اوج خط BRAVIA XR با Full Array LED Direct Illumination ، Local Dimming ، Triluminos Pro Panel و XR Cognitive Processor است. در نتیجه تصاویری با رنگ های گسترده تر ، افزایش کنتراست ، مقیاس بندی برتر و بهبود پردازش حرکت ایجاد می شود. فناوری های پنل X-Wide Angle و فیلتر X-Anti Reflection اطمینان می دهند که تصاویر در نور هر اتاق خوب به نظر می رسند.

زاویه دید تلویزیون به محدوده‌ای گفته می‌شود که شما با قرار گرفتن در آن می‌توانید با کیفیت مناسب و یا بدون هیچ گونه مشکلی، صفحه نمایش را مشاهده نمایید. اهمیت زاویه دید زمانی مشخص می‌شود که شما می‌خواهید به شکل دسته جمعی تلویزیون تماشا کنید و یا قصد دارید به نوعی تلویزیون را در فضای خود جای دهید که از تمامی زوایا امکان تماشای آن وجود داشته باشد.

هر چه زاویه دید و یا زاویه نمایش تلویزیون گسترده‌تر باشد شما آزادی عمل بیشتری در خصوص نکات گفته شده خواهید داشت. متأسفانه تلویزیون سونی X95J در این بخش نیز عملکرد قابل توجهی نداشته است. کاربر به راحتی می‌تواند اسمارت‌فون خود را به تلویزیون متصل نماید و به انتقال محتویات خود بر روی صفحه گسترده بپردازد.



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: